Office Asistent

Responsabilități administrative:

  • Coordonarea activităților de curierat și livrări interne/externe
  • Achiziționarea de bilete de avion, organizarea eventualelor cazări pentru personalul din teren
  • Ocazional, deplasări pentru depunerea de documente la instituții precum ANAF sau Poștă (aproximativ o dată la 3 luni)
  • Întocmirea eventualelor rapoarte administrative și contabile solicitate intern

Atribuții contabile (nivel primar):

  • Trierea și pregătirea documentelor contabile pentru transmiterea către firma parteneră care se ocupă de recuperarea TVA-ului extern (este important ca persoana să poată interpreta o factură fiscală – bază, TVA, taxe adiționale etc.)
  • Redactarea borderourilor deconturilor venite din teren, cu atenție la detalii în citirea documentelor justificative predate de colegi
  • Pregătirea și organizarea actelor contabile pentru firmele din grup, inclusiv îndosarierea și trimiterea către firma de contabilitate
  • Păstrarea unei evidențe interne clare și actualizate a tuturor documentelor contabile, la sediu pentru firmele din grup
  • Menținerea corespondenței electronice cu partenerii/furnizorii, pentru a ne asigura că documentele ajung complete și corecte la contabilul extern (pentru una dintre firmele din grup)
  • Familiaritate cu extrasul de cont și alte documente bancare
  • Înregistrări contabile de bază în programul de contabilitate – cunoștințele de NextUp ar fi avantaj

Se lucrează de la birou, zona Cotroceni. Program 09-17.00

Buget 4200-4500 plus tichete de masă

Detalii

  • Tip :
  • Locatie :

Dincolo de CV sau profil profesional este omul. Îmi face placere să caut candidați, să le descopar talentele, competențele, iar când plasez candidatul potrivit în rolul potrivit și există acea compatibilitate, eu sunt foarte fericită.

Contact

Bucuresti, Romania
Telefon: 0745139925

Social media

Inscrie-te la newsletter

Introdu adresa de email pentru abonare.